Selasa, 27 Januari 2009

Cinta bertepuk sebelah tangan



Bukan niat dihati untuk mempermainkanmu
Tapi kenyataan yang sebenar
Yang aku tidak mencintaimu

Hanya tali persahabatan ku pinta
Walau dihati ini masih ada kasih buatmu
Maafkan aku mungkin di suatu saat nanti
Pintu hatiku bakal terbuka untukmu sayang

Namun janganlah di kau begitu mengharap
Hanya ku mohon ...maafkanlah aku
Kerna menolak cinta sucimu
Yang begitu tulus bagimu

Sayang
Tidak pernahku cubamempermainkanmu
Dan mungkin menguris hatimu
Tika aku mula berkenalan denganmu
Tapi tolonglah aku tidak bermaksud begitu
Mungkin dengan mengatakan
Engkau sudah ada yang lain di hati
Tak bermakna kisah kita
Akan bersemadi begitu sahaja

Aku pohon seribu khilaf
Engkau dapat memaafkanku
Dan janganlah engkau pergi
Dan menghilang begitu sahaja
Kita masih bisa berteman dan aku sedia
Menjadi teman sejatimu tika engkau
Dilanda gelora sebesar ombak tsunami

1 ulasan:

  1. kekadang hati xpernah meminta
    sedangkan jiwa selalu meronta-ronta
    merindui kamu, memikirkan kamu
    sedarkah dikau aku mendiamkan diri kenape
    sebab aku amat mencintai mu...

    tak perlu lagi ku merintih sayu
    kerna dirimu sudah ada yang berpunya
    ada apa lagi denganku sedangkan dhatimu ada dia
    cintailah dirinya kerana dia lebih sempurna
    aku?? apa ada denganku...

    menangis tanpa air mata,
    menyanyi tanpa lagu
    itulah aku merindui kamu
    aku harus dan harus pergi
    demi kamu dan dia

    pelangi xselalunya tibul selepas hujan..
    matahari kekadang begitu indah
    bulan pon xselalunya mengambang..

    kalau dikau tahu apa yang aku rasa sekarang
    pasti kamu akan terus terdiam sambil mengeluarkan air mata
    apa yang aku harapkan moga kamu bahagia..

    BalasPadam